marți, 19 iulie 2022

Uită-mă!



Uită-mă ca să pot fi din nou ce am fost înaintea ta.

Să imi dispară din viață întreaga amintire a ultimilor ani.

Să mă întorc la neștiință. La ne-iubire. De tine.

Să am ocazia să te cunosc din nou pentru întâia oară.

Să îți pot redescoperi fața cu pasiunea primelor nopți.

Să îți fiu fluturi în stomac și croissant de dimineață.

Uită-mă cum o faci atât de bine.

Căci tu ești singura mea iubire și voi găsi calea să mă întorc mereu la tine.

Nouă, neatinsă de amintiri și regrete.

Doar cu sufletul plin de ce suntem noi.

Doi.

Pentru tot timpul cât îl mai avem pe pământ.

Căci în mine ești și vei rămâne întâiul.

Tot ce vei șterge vom avea ocazia să trăim din nou.

Și vreau să trăiesc la nesfârșit începutul ca să nu trebuiască să gândim vreodată sfârșitul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu