marți, 19 iulie 2022

Copilul meu



În clipa în care ai venit pe lume în inima mea s-a așternut vina.

Și frica.

Frica că te voi ține prea aproape și nu te voi dărui lumii așa cum trebuie.

Pentru că în mintea mea am repetat mereu ”roots to grow and wings to fly”.

Dar în inima mea nu am putut să repet decât ”bucată din mine”.

Dar aparții lumii și acum o văd bine.

Tălpile tale vor să o străbată toată.

Buclele tale vor să cuprindă întreg văzduhul.

Glasul tău e auzit.

Ești bucată din mine dar ești a lumii.

Ești tot ce e mai frumos în fiecare dimineață.

Miroși a soare și a viață. A tot ce e mai bun într-o casă.

Permite-mi să te mai țin de tălpița o fărâmă.

Căci lumea te așteaptă.

Dar mama te vrea acum.

You are my legacy but you are also your own kind of miracle and magic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu