marți, 23 februarie 2016

Esti o poveste


Privind fotografiile adunate de un om in cativa ani de postari pe Facebook, e ca si cum ai citi un roman.
Unele sunt intrigante.
Altele plictisitoare.
Iar cu unele, iti doresti doar sa citesti ultimul capitol.
Ce am aflat eu azi,
e ca unii oameni te-au reprezentat in poze asa cum eu am facut-o in cuvinte.
Uneori, au surprins doar comportamente singulare.
Alteori au surprins zambetul pe care il ai cand te pierzi.
Dar au fost si acei care te-au vazut cu adevarat.
Iar acele fotografii nu fac cat o mie de cuvinte.
Ci cat un om intreg.
Iar daca eu am ales sa te pun in sute de cuvinte...
Iar ei au ales sa te puna in sute de poze...
Singura concluzie la care trebuie sa ajungi este ca tu ca om meriti.
Sa fi descris, apreciat, inteles.
Iar cei ce vor dori sa treaca de zidurile tale vor vedea un suflet complet.
Eu stiu doar sa te pun in cuvinte.
Dar in unele seri aleg sa te pun la suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu